Pandemia dă aripi magazinelor second hand din toată România

Ați cumpărat vreodată de la un magazin second-hand? Dacă nu, pregătiți-vă s-o faceți, pentru că vin vremuri grele! Subiectul achizițiilor din magazinele SH este unul pe cât de controversat, pe atât de popular, mai ales în ultimii ani, când puterea de cumpărare a românilor a scăzut considerabil. Spre deosebire de certățenii din statele dezvoltate ale UE, care pun cu mult mai puțin preț pe vestimentație și care nu au nici o problemă în a frecventa și a face shopping din magazine SH, la români situația este taman invers.

Sunt voci care susțin că magazinele de tip second-hand ar putea deveni un jucător tot mai puternic pe piața modei din lume, dar și din România, ajutate de criza economică provocată de pandemia de COVID-19. De altfel, aceste magazine se aflau deja pe un trend ascendent în contextul în care consumatorii au realizat că industria textilă se mișcă mai rapid ca niciodată, astfel că se produce mult și ieftin, iar impactul asupra mediului este unul major.

Creșterea rapidă a numărului de oameni care își pierd locul de muncă și reducerea semnificativă a veniturilor pentru o mare parte din populație în contextul crizei economice actuale ar putea fi o sursă suplimentară de creștere pentru această piață a modei, cea a produselor la mâna a doua.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: