Județul Vaslui va avea un al doilea drum strategic, de la Bârlad-Pogana spre Dragomirești

PROIECT… Până pe 17 august, CJ Vaslui va trebui să depună proiectul de infrastructură rutieră “Axa rutieră strategică Sud-Vest a județului Vaslui”, un proiect cu fonduri europene care va asigura conectivitatea cu rețeaua TEN-T și nodurile TEN-T (inclusiv autostrăzi) în mod direct prin intersecția cu E581, în localitatea Tutova, și indirect prin DN 11A, în localitatea Ivești, prin DN 2F, și prin DJ243 în municipiul Bârlad.

Lungimea totală a tronsoanelor de drum modernizat va fi de 74,3 km. Investiția va facilita tranzitul populației din 9 comune din județul Vaslui, pe ruta Galați-Bacău, cu ocolirea municipiului Bârlad. La aceasta se adaugă și populația județelor învecinate, care accesează drumul.

Grupul țintă al proiectului este format din 26.971 locuitori ai celor 9 comune traversate de traseul drumului strategic propus, din care: Pogana – 2.992, Ciocani – 1.638, Ivești – 2.409, Pogonești – 1.561, Tutova – 3.311, Pochidia – 1.629, Iana – 3.870, Puiești – 4.661, Dragomirești – 4.900, iar dintre categoriile de beneficiari menționăm: utilizatorii drumului strategic; agenții economici din zonă; locuitorii localităților deservite de drum; UAT-urile tranzitate; Consiliul județean Vaslui.

„Impactul realizării proiectului de infrastructură rutieră ,,Axa rutieră strategică SudVest a județului Vaslui” asupra dezvoltării economice a județului, rezultă din îmbunătățirea accesului la piețele regionale, eficiența activităților economice, valorificarea potențialului agricol, industrial si turistic al zonei, asigurându-se desfășurarea unui trafic rutier in condiții optime de siguranță si confort, asigurarea unei legături rutiere de calitate intre DN2F(Bacau) si DE581 – Bârlad, plus facilitarea accesului populației si firmelor din zonă la Aeroportul din Bacău, precum si la infrastructura de afaceri din municipiile Galați și Bacău”,

se arată în studiul prezentat, ieri, în Consiliul Județean.

Lasă un răspuns

Facebook
%d blogeri au apreciat: