Visul dezvăluit al managerului general de la Viacons Rutier! „Nu plec din societate, până nu realizez 30 km de drum național!”


BILANȚ DE SĂRBĂTOARE… Societatea Viacons Rutier Huși crește de la un an la altul. În cifră de afaceri, în număr de angajați, în dotarea cu utilaje din ce în ce mai performante, în număr de proiecte. Cu o echipă extraordinară de ingineri, bine pregătiți și devotați, condusă de directorul tehnic Daniel Dobrea, Viacons Rutier a reușit să finalizeze, în 2020, unele dintre cele mai importante proiecte din istoria județului, cum este drumul de la Duda-Epureni la Ghermănești, pe 22 km, o investiție de multe milioane de euro.

Cu 250 de angajați și o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Viacons Rutier se gândește cu încredere la viitor, mai ales că 2021 este un an în care compania va activa pe mai multe fronturi, de la Galați la Iași.

Zilele acestea, la Viacons Rutier vin urătorii. Motiv pentru inginerul Ioan Ciomaga, managerul general al Viacons Rutier, sufletul firmei, să se destăinuie, ca la moment de bilanț și de sărbătoare. Așa am aflat că își dorește foarte mult și că nu se retrage la pensie până ce nu realizează 30 de kilometri de drum național. După zeci și zeci de lucrări în tot județul, iată, a venit și momentul marii provocări.

”A fost un an deosebit din toate punctele de vedere, atât ca activitate a societății Viacons, cât și activitate pe întreaga țară, mă refer aici la problemele legate de pandemia de coronavirus. Cu toate acestea, societatea noastră a reușit să facă față la toate provocările.

Lucrările cele mai complexe au adus și satisfacții mari. Lucrarea cea mai importantă, ca valoare și complexitate, a fost predată anul acesta, respectiv în luna noiembrie. Este vorba despre modernizarea DJ 284, însumând 22 km de drum modernizat, cu o valoare de aproape 10 milioane de euro. Această lucrare a fost complexă, cu rezultate deosebite. Am avut lucrări de artă, a durat patru ani de zile, dar nu din vina noastră. Aș vrea să menționez că investiția pe DJ 284 a fost o lucrare pe Programul Național de Dezvoltare Locală, care pentru noi, constructorii, dar și pentru localități, a însemnat enorm de mult.

Cu siguranță mă bate gândul – și probabil nu am să plec de la Viacons, am un vis al meu – până nu realizez 30 de kilometri de drum național. Din informațiile mele, este pe masa ministrului și scoatere la licitație”,

a spus Ioan Ciomaga.

Se mai întâmplă un lucru frumos la Viacons, în această perioadă. Inginerul Ciomaga și-a luat alături pe cei doi copii ai săi, fiica, Adina Ralea, și soțul acesteia, Daniel. La Viacons, viitorul sună bine, pentru că soții Ralea sunt alături în permanență de managerul firmei, învață din mers cum funcționează o firmă de construcții și caută soluții pentru eficientizarea activității. De ce nu, spune Adina Ralea, se încheagă și idei importante de viitor, cum ar fi construcția de autostrăzi de către firma hușeană.

„Pentru noi este o mare responsabilitate și o mândrie, pentru tot ce a realizat tata până acum. Vrem să ducem mai departe acest univers pe care l-a creat. Eu, mai ales, vreau să mă implic în partea umană a companiei, pentru că apreciez foarte mult efortul pe care fiecare angajat îl depune și consider că se poate ameliora puțin simbioza între companie și angajați. Le mulțumesc fiecăruia în parte, pentru tot efortul depus, care a contribuit cu o cărămidă la construcția familiei Viacons.

Eu, personal, am un post cu jumătate de normă la Academia Română, filiala Iași, sunt matematician de meserie și cercetător, și vreau să continui pe acest post. Faptul că sunt cu jumătate de normă la Academie îmi va permite să mă implic cu normă întreagă la Viacons”,

a spus Adina Ralea.

Cei doi soți Ralea și-au împărțit deja domeniile de care se ocupă în companie și au proiecte importante în față.

„Tata nu visează atât de mult la autostrăzi, nu prea crede că putem să ne ancorăm într-o lucrare de asemenea anvergură, dar noi le-am văzut pe acestea în străinătate și în naivitatea noastră credem că putem realiza și astfel de lucrări”, a mărturisit fiica managerului general de la Viacons Rutier.

Lasă un răspuns

Facebook
error: Content is protected !!
%d blogeri au apreciat: