Laura Gherasim (AUR Vaslui, Camera Deputaților): ”Copiii noștri trebuie să știe că un măr sănătos nu strălucește de la ceară”

0
264

AUR luptă pentru suveranitatea agro-alimentară a României, spune doamna Laura Gherasim, candidatul pe listele AUR Vaslui, poziția I, la Camera Deputaților. Românii trebuie să aibă controlul pieței alimentare, afirmă viitorul parlamentar AUR de Vaslui.
”Pentru aceasta, trebuie să sprijinim producția agro-alimentară internă, în special cea ecologică, și să oferim șanse reale producătorilor români să fie competitivi pe piața internă și internațională. În caz contrar, importurile vor sufoca piața autohtonă. Trebuie să acționăm acum, până nu este prea târziu.
Să fim mândri de produsele naturale autohtone, cultivate cu grijă de mâinile românilor, și să le oferim producătorilor agro-alimentari respectul și recunoașterea pe care o merită. Alegem sănătate, alegem România!
Investiția în producția de alimente naturale este o investiție în sănătatea noastră și a copiilor noștri, cât și o decizie strategică, care stimulează economia locală și națională, contribuind la dezvoltarea rurală și la crearea de noi locuri de muncă.
Totodată, trebuie ca noi, consumatorii, să devenim mai conștienți de impactul propriilor alegeri asupra sănătății noastre.
Copiii noștri trebuie să știe că un măr sănătos nu strălucește de la ceară. Un măr sănătos poate avea imperfecțiuni, o poveste a ploii, a soarelui și a muncii unui producător român, care luptă să ne hrănească natural și curat”, spune doamna Gherasim, care îndeamnă vasluienii să voteze adevărații patrioți, pe George Simion, Președintele României, și lista de parlamentari AUR Vaslui.
Planul Simon include măsuri specifice pentru sprijinirea producătorilor români, dintre care menționăm câteva inițiative:
Crearea unui lanț scurt de aprovizionare – micii producători trebuie să aibă acces direct la piețe și supermarketuri, fără intermediari care le reduc câștigurile.
Subvenții pentru agricultura ecologică – fermierii care cultivă fără chimicale trebuie susținuți pentru a putea concura cu marile corporații.
Educație pentru consum– campanii naționale care să promoveze produsele locale și să educe populația, mai ales copiii, să aleagă produse naturale, sănătoase.
Crearea unor centre de colectare și distribuție pentru producători locali– să le oferim fermierilor infrastructura necesară pentru a-și vinde produsele la prețuri corecte.
CMF: 11240014