Primăria Municipiului Bârlad anunță deschiderea sesiunii de finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate pentru solicitanții de pe raza Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Bârlad, începând cu data de 5 octombrie a.c
Persoanele fizice pot depune cererile de finanțare și documentația aferentă (care se găsesc în Procedura internă și Anexele nr. 1, 2, 3 și 4) prin:
După depunerea documentelor beneficiarii acceptați vor fi invitați pentru încheierea contractelor de finanțare.
După încheierea contractelor de finanțare, beneficiarii vor casa autovehiculele uzate și le vor radia din circulație și din evidentele fiscale ale Municipiului Bârlad.
Transmiterea adeverinței de dezmembrare și dovada radierii din circulație se va face de către beneficiar în termen de 30 zile de la încheierea contractului.
Plata stimulentului se va face în termen de 30 zile de la transmiterea adeverinței de dezmembrare și a dovezii radierii din circulație.
procedura interna program Rabla Local
Anexa 3 – Cererea de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate – coproprietari
Anexa 2 ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Anexa 1 Cerere de participare_28.07.2023
Premierul Marcel Ciolacu, candidat la prezidențiale, a reacționat duminică la scoaterea Dianei Şoşoacă din cursa…
De Zilei Mondială a Educației, Primăria Vaslui, în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean Vaslui și…
Pentru 9 zile, Vaslui este capitala umorului românesc, iar startul a fost dat de o…
Liderul PNL și candidatul la președinția României, Nicoale Ciucă, a reacționat, seara trecută, după ce…
Un nou cod galben de ploi a fost anunțat de meteorologi. Va ploua de astăzi…
După mai bine de trei ore de efort, pompierii militari au lichidat incendiul de la…